The Future of work

Hvad er trenden lige nu?
Det forklarer fordragsholderne til det nye event "The future of work". Et online live event som er arrangeret af TEDx Copenhagen, med start i januar 2021.
Her taler foredragsholdere om deres speciale indenfor emnet.
Eventet består af 10 overemner:

  • Metal helbred
  • Heldbreds tabuer
  • Uddannelse
  • Den mørke side af digital data opbevaring
  • DNA vinder ad COVID-19
  • Trend
  • Digital paradoks
  • Arbejdsstyrken efter pandamien
  • GIG Økonomi
  • Dygtighed blandt lederskab

Kunde

TEDx Copenhagen

Type

En non-profit organisation med talks og performers

Produktet

Til denne opgave var kunden på udkig efter noget nyt og spændende, med en stil som tager udgangspunkt i nutiden og med fokus på fremtiden.
Kunden havde ingen specifikke ønsker i forhold til stil og tone i det grafiske. Derfor slap vi fantasien løs og producerede en lille pakke med forskellige elementer, som de kunne bruge til at reklamere for eventet.
Vores idé var at lege lidt med tiden og kombinere elementer fra nutiden/datiden med noget langt ud i fremtiden.
Vi indkluderede både realisme med en smule overdriven for at give det noget humor, der kunne give den mest muligt opmærksomhed.

Vi holdte os løbende updateret med kunden for, at opretteholde den gode kommunikation og evt. nye ønsker der skulle opstå gennem processen.

Post til de sociale medier

Eksempel på en annonce over kommende foredragsholdere

Styleframes

Til eventet udarbejdede vi et statisk cover billedet til Facebook og Linkedin, der skulle vise stilen og budskabet for det kommende event.
Det skulle øge tiltrækningen af nysgerrige seer til at følge eventet.

Nedtælling

Tak fordi du kiggede med.

Creative Director

Kenneth Holm-Dahlin

Visuel content designer

Ditte Sabrina Stievano